הזרקת חומצה היאלורונית - עוצרים את הזמן

קמטים ומראה פנים מבוגר ועייף הם כבר לא גזירת גורל. הזרקת חומצה היאלורונית לאזורי הפנים הבעייתיים מאפשרת לעצב אותם מחדש ולהחזיר לכם את המראה הצעיר והטבעי שלכם.

קבלו הצעת מחיר מותאמת אישית

פגעי הזמן לא פוסחים על אף אחד. כולם מזדקנים, מתקמטים ושונאים את זה. אבל בעוד שפעם לא היה מה לעשות בנושא חוץ מלהפסיק להביט במראה או להישאר בחדרים עם תאורה מעומעמת, הרי שהיום יש פתרון קל וזמין בדמות הזרקת חומצה היאלורונית.

הזרקת חומצה היאלורונית

מהי חומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית היא חומר טבעי המופק בגוף האדם ומעניק לעורנו נפח, גמישות ומראה חיוני וצעיר. עם הזמן ותהליכי ההזדקנות הטבעיים העוברים על גופנו, ייצור החומצה ההיאלורונית הולך ופוחת. בשל כך מתח העור בפנים צונח אף הוא ונוצרים בפנינו קמטים, המקנים לנו מראה מבוגר ועייף. בין היתר, הזרקת חומצה היאלורונית משמשת לעיכוב תהליכי הזדקנות: היא מעניקה לפנים את הנפח החסר להם, מאפשרת "לגהץ" קמטים, וככלל מעניקה להם מראה צעיר יותר ומלא חיים.

באילו מחלקי הפנים אפשר לבצע הזרקת חומצה היאלורונית?

למעט קמטי צחוק וקמטי זעף, אפשר לתקן כמעט כל מה שלא מוצא חן בעיניכם בפנים, לא חשוב מאיזו סיבה:

  • עיניים: שקעים כהים מתחת לעיניים משווים לנו מראה עייף גם כשאנחנו ישנים מספיק. הזרקת חומצה היאלורונית ממלאת את השקעים ומעלימה את הכהויות, ומקנה לאזור העיניים מראה רענן.

  • לחיים: חומצה היאלורונית מאפשרת לעצב מחדש את מראה הלחיים, להגביה אותן או סתם להשיב להן את הנפח שאבד עם השנים.

  • צדי האף: עם הגיל נוצרים קמטים עמוקים מצדי האף עד לשפתיים, אותם אלו ניתן למלא ולהחליק באמצעות חומצה היאלורונית.

  • שפתיים: חומצה היאלורונית מחליקה את הקמטוטים סביב השפתיים ומצעירה את מראן. ניתן גם להעניק להן נפח למראה מלא וחושני יותר, להגדיר ולתחום את קשת קופידון (הקשת במרכז השפה העליונה), ולתקן איסימטריה.

  • לסת: עם חלוף הזמן וירידת מתח העור נוצרת התרופפות בקו הלסת. הזרקת חומצה היאלורונית לאזור זה מאפשרת למצק את קווי המתאר של הפנים ולהעניק להן מראה צעיר ומתוח יותר.

מה היתרונות בשימוש בחומצה היאלורונית?

יש לא מעט סיבות שהפכו את החומצה ההיאלורונית לכוכבת של עולם הרפואה האסתטית:

  • ביוקומפטיביליות: היות והיא מצויה בגוף באופן טבעי, חומצה היאלורונית נטמעת בו בקלות ואינה צפויה לגרום לאלרגיות או זיהומים.

  • פרוצדורה קלה: הזרקת חומצה היאלורונית היא פרוצדורה מהירה למדי הכרוכה בכאבים הנחשבים לקלים יחסית, ואילו ההחלמה לרוב קצרה למדי ואורכת ימים בודדים.

  • תוצאות מהירות: הזרקת חומצה היאלורונית מספקת תוצאות כמעט מידיות.

  • הפיכה: היות וחומצה היאלורונית נספגת בגוף באופן טבעי, תוצאותיה נשמרות לפרקי זמן שנעים בין 6 חודשים לשנה. לאחר מכן האזור המטופל חוזר למצבו המקורי ומתוך כך מהווה טיפול ברמת סיכונים נמוך.